Ancient Aliens بیگانگان باستانی

ساخت وبلاگ

وایرلس:

Wireless وایرلس به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود که در آن از امواج رادیویی، مادون قرمز و مایکروویو ، به جای سیم و کابل ، برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود .

تکنولوژی Wireless وایرلس به سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدی را در زندگی ما در سرتاسر دنیا ایفا می کند .

از این رو ما بر آن شده ایم تا اینترنت وایرلس , اینترنت بی سیم را در سطح شهر تهران ارائه نماییم و از آنجا که سرعت اینترنت برای کاربران حائظ اهمیت می باشد، کاربرانی كه از داشتن اینترنت پرسرعت به هر دلیل محروم هستند و یا از سرویس فعلی خود ناراضی می باشند، میتوانند از داشتن اینترنت پرسرعت که شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان ارائه می کند استفاده مطلوب بعمل آورند.

جهت برقراری ارتباط وایرلس بین کامپیوتر مشتری و یک ISP نیاز به دو عدد فرستنده و گیرنده می باشد .

لازم به ذکر است که در صورتی که هدف شما از برقراری لینکوایرلس استفاده از شبکه اینترنت می باشد در این زمینه هیچ نگرانی نخواهید داشت زیرا تجهیزات استفاده شده توسط شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان جواب گوی نیاز شما خواهد بود.

 

 

 

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : وایرلس , اینترنت , بی سیم , کهکشان , دکل , Wireless , خرید آنتن , فروش آنتن , دلتا لینک , میکروتیک , روتر میکروتیک, نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad113 بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:23

فیلم مستند 

 

فیلم مستند ، که شاخه‌ای بزرگ از صنعت تصاویر متحرک را شامل می‌شود، به منظور مستندسازی جنبه‌هایی از واقعیت ساخته می‌شود . در ابتدا فیلم مستند، یک فیلم سینمایی بود که بر روی فیلم (نگاتیو) - که تنها وسیلهٔ موجود در آن زمان بود - ضبط و پخش می‌شد . اما امروزه شامل ویدئو و آثار تولیدی دیجیتالی می‌شود که می‌توان آن‌ها را مخصوص پخش ویدئویی به عنوان برنامه‌ای تلویزیونی و یا برای نمایش در سینما ساخت.

 فیلم مستند را به عنوان «یک تکنیک فیلم‌سازی، یک سنت سینمایی و شیوه‌ای از تقابل با مخاطب» که دائماً در حال تحول است و هیچ مرزی نمی‌شناسد تعریف کرده‌اند .

واژه انگلیسی «Documentary» به معنی «مستند» اولین بار در نقدی که بر فیلم رابرت فلاهرتی به اسم موآنا (۱۹۲۶) مورخ ۸ فوریه ۱۹۲۶ (۱۹ بهمن ۱۳۰۴) در روزنامه نیویورک سان منتشر شده بود ، به کار رفت. این مطلب توسط جان گری‌یرسونمستندساز اسکاتلندی و با نام مستعار (Moviegoer = سینمارو) نگارش  یافته بود.

قاعده ی کلی گِری‌یرسون در مورد فیلم مستند این بود که از پتانسیل نمایش زندگی در سینما  می‌توان در قالب یک هنر جدید بهره‌برداری کرد. هنری که در آن بازیگر «اصلی» و صحنهٔ «اصلی» نسبت به برابرهای خیالی‌شان، در شرح دنیای جدید راهنماهای بهتری محسوب می‌شوند و موادی که «این چنین در حالت خام گرفته شوند» واقعی‌تر از موادی خواهند بود که با بازی ساخته می‌شوند.

از این بابت، دیدگاه وی را می‌توان با نظر ورتوف که داستان‌های نمایشی را با اطلاق لقب «زواید بورژوایی» تحقیر می‌کرد مقایسه کرد ؛ هر چند که دیدگاه او ظرافت بیشتری دارد. تعریف گِری‌یرسون از فیلم مستند «مواجههٔ خلاقانه با مسلَمات» است که طرفدارانی هم دارد. این تعریف پرسش‌هایی در موردمستندهایی که حاوی بازآفرینی و نمایش هستند را برمی‌انگیزد .

ژیگا ورتوف در مقالات خود از نمایش «زندگی همان‌طور که هست» (تصویربردای پنهانی از زندگی) و «گرفتن زندگی در حالت ناگهانی» (تحریک یا غافلگیر کردن توسط دوربین) بحث می‌کرد.

پار لورنتز فیلم مستند را «فیلمی واقعی با خصوصیات نمایشی» تعریف کرده است .

دیگران بر این باورند که داشتن نظریه و یک پیام خاص در کنار واقعیاتی که فیلم مستند به نمایش می‌گذارد آن را از سایر گونه‌های فیلم‌های غیرداستانی متمایز می‌سازد .

 

Ancient Aliens بیگانگان باستانی...
ما را در سایت Ancient Aliens بیگانگان باستانی دنبال می کنید

برچسب : مستند , فیلم مستند , مستند واقعی , مستند تاریخی , مستند اجتماعی , مستند مذهبی , ایران مستند , مستند درام , مستند جنجالی , مستند حیات وحش , کارتن , سرگرمی , سینما , نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad113 بازدید : 172 تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:17